Něco NAVíc …aneb I. produktový webinář pro naše zákazníky!
Připravili jsme pro naše zákazníky něco NAVíc a uspořádali jsme pro ně historicky první webinář. Tato akce je prvním dílem ze seriálu produktových webinářů, které budeme vysílat každý kvartál. Jejich prostřednictvím chceme aktivní zákazníky informovat o aktualizacích týkajících se Microsoft Dynamics a dalších novinkách.
Dne 19. 1. 2017 proběhl první ONLINE WEBINÁŘ s názvem „AKTUALIZACE SYSTÉMU pro NAV 2015“. Tématem byly nejzásadnější novinky a změny obsažené v právě vycházející aktualizaci systému Microsoft Dynamics NAV 2015. Účastníky byli všichni stávající zákazníci, kteří momentálně využívají zmíněnou verzi systému.
Obsahem webináře byly především novinky z oblasti financí. Naši specialisté představili v rámci komentované prezentace novinky v NAV související se zavedením EET, změny týkající se fakturace, DPH, bankovních účtů, změny v Deníku zboží nebo úpravy v modulu Dlouhodobý majetek. Konkrétní funkcionality byly demonstrovány přímo v aplikaci NAV 2015. Během webináře mohli účastníci klást prostřednictvím online diskuze věcné dotazy.
Pozvaným účastníkům byl s předstihem k dispozici podrobný seznam nových funkcionalit. Všem zúčastněným i pozvaným bude zaslán videozáznam celého webináře spolu s dotazníkem, díky kterému získáme zpětnou vazbu a inspiraci pro efektivnější přípravu budoucích webinářů.
Tímto všem účastníkům ještě jednou děkujeme za pozornost a těšíme se na další setkání!